Saturday 2 April 2011

forever and ever

salam 'alaik

hari ini hari sabtu. hari ini saya berada di teratak ayah bonda. yay!! dengan kemunculan si puteh. sebok je guna bilik aku weyh! seisi keluarga la ade. adek2 KGB, jaga umah ye

mood hari ini ceria, dan segala sifat terpuji. plus, jiwang sedikit. semua gara-gara cerita MY BESTFRIEND'S WEDDING. 

siap tgk dengan incik boyF. konon2 mcm romantik tapi puikkkk.
best woo cite dia. aku rase pelakon dia name julia robot kot. tah la. yang aku cam cameron diaz. memang jorjes nok! markah tambahan bile dorang selitkan lagu yg sgt sweet. 


mari kite buat koir lagu nih wahai KGB

p/s 1 : tah la.tak paham ujung pangkal entry ini. yang penting, aku nak gak luahkan. walaupon tader kene mengene ngan KGB

p/s 2: final exam memang menyemakkan kepala. go KGB go!

0 orang mencari identiti: